søndag 11. juli 2010

Ferie

Det virker som hele bloggverden har tatt ferie. For en som sitter inne på en regnværsdag mens hun prøver å finne på unnskyldninger for å ikke vaske badet, er det stusselig få oppdaterte blogger der ute å sløse vekk tiden på. Heldigvis stikker jeg på ferie selv i morra, pakker med meg Biffen og hekletøyet og drar til sørlandet. Jeg pleier alltid å ha med meg håndarbeid på ferie, og det er ofte broderings ettersom det tar minst plass. Men i år tror jeg det blir hekling, og det var ikke spesielt enkelt å velge ut hvilke garnnøster som fikk bli med på ferie. Jeg begynner å opparbeide meg ENDEL bomullsgarn nå, så jeg endte opp med å ta med de fargene jeg tror jeg bruker mest, så får vi se hvordan det går. Er det noe jeg mangler er jo det et finfint påskudd til å ta en tur i garnbutikken i kr.sand. Her er det endelige utvalget ihvertfall, tatt med mobilen i mangel av noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar