tirsdag 10. august 2010

Moulinegarnholdere!

Jeg kom over disse hos How About Orange som igjen hadde funnet dem hos Wild Olive.
Er det mulig å lage noen små pappplater så søte da?!
Det er sånne dingser til å surre moulinegarn rundt, eller broderingsgarn som jeg liker å kalle det. Før hadde jeg alt samlet i en enorm kladeis oppi en pose, hvor garnet lå og slo knute på seg om natta når jeg sov, sånn at det alltid ble mye frustrasjon hver gang jeg skulle ha tak i en farge. Så en dag bestemte jeg meg for å ordne opp, så jeg kjøpte sånne pappplater til å surre dem opp på. Og nå angrer jeg bittert, for tenk så mye koseligere det hadde vært med fullt av sånne oppi skuffen min? Disse kan du menlig laste ned som en PDF, så printer du dem ut selv! Trykk her for å komme direkte til det opprinnelige innlegget fra Wild Olive.

Men jeg tror jeg har det som jeg har det. Funker jo fint det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar