torsdag 12. august 2010

Ti ting dere ikke visste om meg

 Jeg har fått en utfordring av Busters Mors Verden, om å fortelle ti ting dere ikke visste om meg. Nå er det ikke akkurat så veldig mye dere vet fra før, så det var ikke akkurat så veldig vanskelig.

1) Jeg har fobi mot å skåle med lyd, og jeg har kjempegreie venner som aldri prøver å klirre i glasset med meg
2) Jeg spiser det samme til frokost hver dag når jeg skal på jobb. To med bringebærsyltetøy og et glass appelsinjuice.
3) Jeg har fått trevler/ lærhud ved pekefingeren på høyre hånd etter all heklingen.
4) Jeg får antydning til senebetennelse hele tiden. Da tar jeg en dags heklepause og så er det på'an igjen.
5) Jeg er helt gal etter jul.
6) Og påske.
7) Det er endel matvarer jeg sier jeg ikke liker som jeg egentlig aldri har smakt på.
8) Jeg elsker å spille playstation.
9) Jeg har ingen gardiner i leiligheten min.
10) Jeg snakker kristiansanddialekt.

Jeg skal egentlig sende denne videre til 10 personer, men det tror jeg at jeg hopper over.




Et lite bilde fra påsken i år hjemme hos meg i mitt gardinfrie hjem:)

4 kommentarer:

  1. Bedårende bambi!!

    Herligt at du har fået flere danske besøg og kunder siden mit indlæg, det gør mig glad :)

    SvarSlett
  2. Ha ha, jeg hater også å 'klinke' når jeg skåler!Mannen min insisterer på å gjøre det for å ergre meg...Du vet, etikettemessig så er det jo faktisk 'feil'å klinke også.Man skal jo egentlig aldri løfte glasset høyere enn til haken (eller noe med skjorteknapp, men jeg bruker ikke skjorte).Men forøvrig kan man gjøre hva man vil...Jeg digger bambien din, hvor har du fått tak i den mon tro...Frykter at det er et bruktmarked eller loppis..Ha en finfin fredag!

    SvarSlett
  3. Elsker bambien selv, holdt på å daue første gang jeg så den i svigermors bibliotek (!). Den har vært mannen mins da han var liten, og nå er den min! (eller vår, da...)

    SvarSlett