fredag 13. august 2010

Ukas produksjon - så langt

Jeg har begynt å jobbe denne uka etter fire uker ferie, og det var jammen meg flaks at jeg bare hadde tre dagvakter til å begynne med, for å stå opp klokka 6 var mye verre enn jeg kunne huske! Jeg hadde fri i går og har fri i dag, og har derfor fått hekla en del. Det har vært en spennende uke, sånn Kaptein Biff-businessmessig. Jeg har solgt 18 (!) ting denne uka, hvis jeg regner med et prosjekt jeg har gående. Jeg fikk nemlig en spennende mail fra en psykolog som trengte noen hekla sanseballer til arbeidet sitt. Jeg skal lage 6 baller fyllt med erter, men siden jeg mangler garn av den tykke typen har jeg bare fått laget tre stykk. Veldig gøy å gjøre noe nytt, og ikke minst noe veldig meningsfyllt! Dere skal få se alle når de er ferdige. I tillegg fikk jeg min første ranglebestilling fra det mannlige kjønn, så det vil si TO mannebestillinger på en uke - wow!

























Jeg har fått endel bestillinger utenom epla denne uka, så det er dessverre bare en gule apen, det røde eplet og fluesoppen som ligger ute i butikken min. Håper å få fyllt den opp snart!

Nå skal jeg ta fatt på tre nattevakter, så noe helg blir det ikke på meg denne uka. Men hvis pasientene sover på natta så blir det vel kanskje litt hekling?

6 kommentarer:

  1. Suk! Elsker dine fine hæklerier. Jeg må vist hellere få bestilt noget snart...

    SvarSlett
  2. kjempe fine ting altså! skjønner det bare er å sette i gang med å produsere flere babyer så jeg har en unnskyldning til å kjøpe sånne herlige rangler...;)

    SvarSlett
  3. Wow!! Skjønner jeg kjøpte på et godt tidspunkt; du er jo megapoppis!! Og med god grunn; du lager helt knallfine saker og jeg kunne, med hånden på hjertet, kjøpt rubbel og bit.
    Så vet du det :)

    SvarSlett
  4. My god.Jeg er helt forelsket i heklesakene dine.Simpelthen nydelige.Kunne kjøpt alt sammen, virkelig alt:)Får håper pasientene sover godt så du får gjort unna litt hekling!

    SvarSlett
  5. Fantastisk tøffe rangler, holder på å lage meg noen selv til jenta mi :)

    Men de blir langt ifra så tøffe som det der........

    SvarSlett