torsdag 28. oktober 2010

Jubileum!

I dag er det presis fire måneder siden jeg begynte å blogge, og hadde jeg visst det skulle være så gøy og givende skulle jeg startet mye før! Jeg har lest blogger i lang tid, og fått så mye inspirasjon, gode råd, tips, triks, hjertebank, forundering og beundring. At jeg selv kan være en inspirasjon for noen nå... Det føles veldig merkelig og hyggelig!

I tillegg til å ha pådratt meg abnorme mengder garn har jeg i løpet av disse fire månedene...:

...hatt 10520 treff, hvorav 3182 er unike
 ...har nesten 200 stykk googla Kaptein Biff i ulike varianter (Kaptein Biffen, Kapteinen Biff osv)
 ...har jeg hatt besøk fra 56(!!!) forskjellige land, med Norge, Danmark, Nederland, UK, US, Sverige, Argentina, Tyskland og Singapore som er på topp ti. Helt vanvittig!
 ... har hele 79 % av dere kommet henvist fra et sted, førsteplassen der går til The Vintage Hausfrau og andreplassen til Apfelstrudel. Tusen takk!



Jeg elsker statistikkene mine, og følger med hver dag, men resten er kanskje mest interessant for meg og ikke dere. Tusen milliarder takk for følget så langt alle sammen!

I've been blogging for 4 months now, and have reached 10000 visits, from 56 different countries (!) amongst other stuff. Thanks alot for reading my blog!

13 kommentarer:

  1. Det er virkelig imponerende, bare 4 mnd? Utrolig ;) Forstår at du er stolt av d ;)

    SvarSlett
  2. Imponerende statistikk på fire måneder - og vel fortjent! ☺

    SvarSlett
  3. Jøye, for en flott statistikk for en 4-månedersperiode! ♥ :D
    Jeg er glad jeg fant bloggen din (sånn via-via-via), og syns det er kjempekjekt å følge deg :) Og å se alt du lager! Du er superdyktig!

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!! Men så er du superflink da !! :)

    Marit

    SvarSlett
  5. Gratulerer, gratulerer! Skjønner kjempegodt at du er fornøyd!

    SvarSlett
  6. Tillykke med det fine jubilæum! :-)

    Kh Louise

    SvarSlett
  7. Fantastisk :) Jeg elsker også din blogg - og dit fine arbejde :) Du er flink. Jeg er norsk - men bor i Danmark - og anbefaler dine fine rangler til alle nye forældre. Sååå fine altså!

    SvarSlett
  8. Tillykke med alle besøgene:) Din blog er også bare fantastisk, så jeg er glad for, at der er så mange, der finder din blog. Og hvor sjovt, at det er via min! Jeg elsker også at kigge på statistikken;)
    Kh Anne

    SvarSlett
  9. Tillykke! Og selv tak, jeg er jo bare glad for din blog :)

    SvarSlett
  10. Så gøy!
    Det er morsomt å blogge, ja!
    Jeg synes også det er interessant å sjekke statistikken for bloggen - kommer fram mye artig...;)

    SvarSlett
  11. Jamen, du er også dygtig:)
    Tillykke!
    KH Puk

    SvarSlett
  12. Så artig at så mange leser bloggen din! Inspirerende for deg og inspirerene for oss å lese:-) Kjempefin blogg, som jeg besøker ofte!

    SvarSlett