torsdag 25. november 2010

Fin julepynt

Jeg vet dette er fjorårets nytt, men jeg tenkte å tipse likevel ettersom det kanskje ikke er alle som fikk med seg denne farsotten i fjor. Mibo studios lager noen helt FANTASTISKE papirfigurer som du bretter selv.
Du betaler ca 35 kroner, så sender de deg figurene i PDF, så printer du ut, klipper og limer. For en fin ide! I morgen skal jeg hente julepynten min i boden, og jeg er spent på hvordan disse figurene ser ut etter et år i en eske... Men heisann, hvis de er stygge kan jeg jo bare lage nye! Man kan såklart lage så mange man vil. Jeg syns de er akkurat passe tradisjonelle og passe utradisjonelle samtidig.

De finnes i flere varianter, jeg har dem også som påskepynt, og så noen kjempesøte ugler, bare se her:
Nå har mannen min reist bort for noen dager, og jeg er dermed kvitt festbremsen når det gjelder juleforberedelser.... Sorry,  men sånn er det bare, noen ting må man være uenige om.  På søndag er det første søndag i advent, og siden jeg skal jobbe i helga må jeg nok tjuvstarte litt. Nå er det gløgg, julemusikk, peppernøtter og kongerøkelse for alle pengene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar