søndag 23. januar 2011

Påfyll av rangleutstyr i eplabutikken

Her er et bilde som broren min tok av meg i går, sånn apropos punkt nummer 6 i posten under... Fin helg altså, med familietid, fireårsdag, hilse på kaniner, fingeravtrykk på linsa, hjemmelagd pizza, masse kaker og kos! Og hallois, sola har begynt å gi varme, hvor fantastisk er ikke det?!

Og da vi kom hjem lå det en pakke safety eyes i postkassa, og det var snakk om superbra timing, for jeg gikk akkurat tom. Nå ligger det diverse rangledelepakker i butikken, og flere kommer kanskje etterhvert. I tillegg starter uka på best tenkelig måte med:
Oh yes, oppmøtet blir bra, det er flere som har skrevet seg på lista siden jeg tok dette bildet, så dette blir fest!

3 kommentarer:

  1. Så deilig med familiehelg og kos etter alt styret med den gratise oppskrifen.
    Fantastisk bilde fra stranden! Er det vår eller ;)

    D i g g a plakaten drikk og strikk...så enkelt kan det faktisk sies. F i n kveill! :)

    SvarSlett
  2. Haha, så søtt, en analog event! :-D En sjeldenhet etter all facebookinvasjonen.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til litt strikkings igjen, søta gumman min! Sees snart!

    SvarSlett