mandag 7. mars 2011

Bokmerkedypdykk - uke 10 : lag brede slips til tynne slips

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. For tidligere uker - sjekk her.

Både jeg og mannen min liker tynne slips, og vi liker ikke tjukke slips. Men tynne slips er ofte vanskelig å finne, og dyre - syns jeg. Og ofte finner man jo et slipsmønster som er fint, men så er slipset stygt. Men tada - her er løsningen, du kan lage tynne slips av tjukke slips! (Og på en fin måte, slik at de ser ut som du ikke har ordnet det selv!). Her snakker vi gjenbrukspotensiale, tenk alle de gamle slipsene som kan bli nye, og tenk på hva dere skal se etter på vårens loppemarked. Her snakker vi årets julegave til kjærester og brødre, spør du meg!
Fra Designmom (med tutorial som vanlig :))

1 kommentar:

  1. Digger denne spalten din!! Og,dette var jo en kjempeide!:)

    SvarSlett