lørdag 12. mars 2011

Epla materiell

For en knapp uke siden åpnet Epla Materiell, og nå har vi endelig en konkurrent til panduro, samtidig som mange sikkert syns det er fint å handle materiell på en norsk nettbutikk istedet for ebay og etsy og lignende. Jeg heier veldig på ideen, men håper folk klarer å prise tingene sine på en lur måte, og at man husker alle utgiftene man har ved å drive butikk. Nå ligger rangledelene mine i epla materiell, men butikken min ser ut som før. Jeg har masse øyne og kapsler på lager, og å få utstyr til ferdige rangler i en samlet pakke er helt unikt, såvidt jeg vet. Ønsker du spesialpakker med flere eller færre ting i er det bare å sende meg en mail, så lager jeg en spesialannonse til deg. God shopping!

1 kommentar:

  1. kjempeglad for denne nye kategorien! holder posten i arbeid heromkring med alle mine etsy pakker ;)
    ..fikk foresten bestilt meg en megagiga kjempepakke med fyllvatt fra panduro etter tipset fra deg..thaanx!

    SvarSlett