torsdag 10. mars 2011

Har noen glemt å gi meg beskjeden om at våren er utsatt?

Ushameg, hva skjedde? Det var det deiligste solfylte dagen da jeg gikk til jobb, og plutselig var det snøstorm? Årh, jeg blir så utrolig deppa av at den bare asfalten forsvant i løpet av bare noen timer :(
Jeg har på meg vinterens favorittlue, den første lua jeg har kjøpt på årevis. Jeg mener, luer er jo noe man lager selv, men denne er tipp topp, den er så stor og fin - og foret med fleece. Dusk har den også, og alle luer må ha dusk syns jeg. Merket heter Barts, og jeg har kjøpt den i en sportsbutikk. Men kan jo lett lage den selv, jeg ser for meg man kan bruke Polaris fra Drops for å få til samme look. En rett og en vrang, det kunne jo tilogmeg jeg klart!
Husk at trekningen av give awayen foregår i morgen, så i dag er siste sjangs hvis du ennå ikke har meldt deg på!

3 kommentarer:

  1. Ja, ushameg! Snart vår - heldigvis!:)

    SvarSlett
  2. åh.. nice lue! Og så fin du er!

    Det går liksom an å få tilbakefall mot vinter når man har en så fin lue å pakke seg inn i. Men for all del. Håper våren er her i morgen.

    klem

    SvarSlett
  3. He, he, ja den forsvant visst hos oss også!!
    Kul lue:)

    SvarSlett