tirsdag 24. mai 2011

4 nye aperangler i eplabutikken

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har kunnet legge ut så mange ting på en gang i eplabutikken min. Jeg har drevet med samlebåndsproduksjon foran tven siden helgen, og det er jo litt gøy igjen - heldigvis! Men hvis denne askeskya ikke kludrer det til blir det veldig redusert hekleaktivitet den kommende uka. Vi skal nemlig være hundevakt, og for meg er det viktig at ranglene mine ikke skal utløse allergier. Så dermed blir stua rensket for garn, og det blir kun hekling på hemsen på kontoret (hundefri sone altså!). Der må vel kanskje Biffen bo også, den fuglen har baller av stål og er troende til å innbille seg at han kan ta hunden, sånn som han tror han er større og sterkere enn oss også. Men kanskje de blir venner også? Bilder følger, ser jeg for meg :D

3 kommentarer:

  1. De er så flotte disse ranglene du lager! Det er så ordentlig gjort :o)

    SvarSlett
  2. fine ranglene. Elsker dem. Og så må jeg si at du er jammen god og omtenksom - som både har kommet på og gjennomfører allergivennlige leker :) Sikkert ikke alle som hadde tenkt så langt..

    Ha en deilig kveld!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei hei :-) Sjekk bloggen min, har linka til deg :-)

    SvarSlett