lørdag 14. mai 2011

Jeg vant!

 Før jeg dro på ferie vant jeg dette fantastiske pølse-i-brød-kitet fra danske Linder. Jeg har lenge tenkt på å lage kits selv, men har foreløpig valgt å droppe det fordi det virker nokså tidkrevende å regne ut hvor mye garn som trengs og dele nøster opp i deler. Linders lagde dette kit'et til forårsmarkedet, som dere sikkert har lest mye om i det siste hvis dere følger med på danske blogger. Jeg dør av misunnelse for de som var på det markedet, både som selgere og besøkende. Dama som har laget pølsekitet snekret en hel pølsebod for å ha med seg som stand på markedet, jeg mener hallo og wow og total bøying i støvet for førstepremie i kreativitet!
Noen av bloggerene som skriver om forårsmarkedet er blant annet PUK , Anne, Mejse, Julia, Mie, Lis. Superfinke folk, som lager fine ting året rundt :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer, den gevinsten må jo være midt i blinken for deg! :) Håper du skriver mer om NY etterhvert. Vi planlegger bryllupsreise dit til høsten, og jeg vil gjerne ha tips. Riktig god helg! :)

    SvarSlett
  2. Grattis! Sånne kit er jo supert for folk som vil ha tinga oppi henda. Og det vil vi jo litt nå, vår generasjon...ferdigmat osv med den travle hverdagen...Det er nok et market for det tenker jeg...Ser Kakle også har begynt å selge noen sy-selv-kit.

    Kjenner at jeg får et sug i magen når jeg leser på bloggene om dette markedet...må tenke alvorlig på å ta en jentetur til Danmark den helgen neste år. Må jo være paradis på jord for oss som liker håndlaga :)

    Fin hælg te dæ! Lørdagsklæm....

    SvarSlett