søndag 4. mars 2012

Sløyfepung

Damer kan aldri få nok punger, så selv om jeg har sydd en pung til Hanne før trengte hun nok denne sløyfepungen også. Jeg forelsket meg i den sennepsgule pungen jeg fant på bloggen Elm Street Life (via pinterest selvfølgelig), og den har så fin tutorial at selv folk som aldri har sydd før burde klare det. Jeg hadde ikke noe passende sennepsgult stoff, så den ble oransjerød med oransje glidelås - funket fint det også. Neste gang jeg syr en skal jeg bruke tykkere stoff eller tykkere vlieselin. Det blir bra.

11 kommentarer:

  1. Den så jeg også! Synes din ble knallfin:)
    Sliter fortsatt med å manne meg opp til å prøve meg på noe med glidlås...

    SvarSlett
    Svar
    1. jammen hallo har du sett på bildene eller? Det er jo dødslett!

      Slett
  2. Wow, så fin! Jeg har også pinnet den gule sløyfeclutchen på pinterest, spart den som inspirasjon og idé til litt senere når jeg får tid til overs. Likte forresten fargen du har valgt på veska veldig godt

    Kjempefin blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Å, så kul! Takk for tips, denne må prøves:-)
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  4. For en nydelig sløyfepung! Stilige farger du har brukt:)

    SvarSlett
  5. flott!! likte godt sløyfe detaljen... tar den med videre..

    fin-fin søndag!!

    SvarSlett
  6. Kuuuuult!! Jeg digger blogen din - skulle ønske jeg kunne hekle selv, men det er ett umulig prosjekt. Hiv deg med på GA'en vår (http://ssssshopblog.blogspot.com/2012/02/giveaway.html) og sjekk ut blogshopen vår, kanskje du finner noe du liker :) KLEM

    SvarSlett