onsdag 17. oktober 2012

Hekla hjerte

Jeg har lært en av kollegaene mine å hekle, hun har vært superflink og apen Sidney er snart ferdig og skal bli med familien på tur i to måneder til australia. Heldiggriser alle sammen! Barna syns apen måtte ha et hjerte, og jeg heklet et i full fart i går kveld. Ettersom jeg heklet hjertet i bomull og apen er heklet i tynn babymerino er det gedigent til den lille kroppen, men akkurat det tror jeg er helt riktig! Mønsteret er det flinke Mamachee som har laget, og det fant jeg gratis her.

 
For mer heklede hjerter - sjekk denne dødsfine hekla girlanderen og dette superfine heklede teppet med hjertemønster. Hjerteklem fra meg!

5 kommentarer:

  1. For eit nydelig lite hjerte!Sigrid:)

    SvarSlett
  2. Ååå det var ett fint hjerte!
    Og det hjerteteppet var supersøtt, og frista meg masse! Så perfekt for å bli kvitt restegarn!

    SvarSlett
  3. Øj, det er så FINT! Stort, varmt og en ordentlig håndfuld, lige som et hjerte skal være

    SvarSlett
  4. Det var eit supersøtt og fint hjarte :) Hjarteleg takk for deling av den fine bloggen bak hjartedama, den skal nytast :)
    Apen kjem til å bli kjempefin med dette hjartet - og så heldig som skal på australiatur! :) Det har heklaeplet mitt, Adam, òg vore, hihi :)
    Ein hjarteleg fin dag ønskjer eg deg :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  5. Du, nå skal jeg skrive en kommentar som overhode ikke har noe å gjøre med innlegget ditt. Beklager på forhånd :)
    Men jeg husker av din kommentar på mitt boktipsinnlegg tidligere i høst at vi hadde rimelig like litteratursmak. Du anbefalte feks Jo Nesbø (som jeg selvsagt har slukt en bok etter den andre ettersom de har kommet ut) og nå er jeg i gang med en krimserie av Jussi Adler-Olsen. Lest noe av han?
    Jeg har sittet pal med bok nr 1 (Kvinnen i buret) i helga og må si jeg er ganske så hektet.
    SÅ, det var mitt søndagstips.

    Og du; heklahjertet var veldig fint! :)

    SvarSlett