torsdag 14. februar 2013

Furuskap makeover

Mamman og pappan min har fikset opp dette furuskapet de har hatt på kjøkkenet sitt i alle år. Jeg syns det ble så fint! Før og etter-bilder er noe av det gøyeste jeg vet! Selv er jeg ofte så ivrig at jeg er midt i et prosjekt før jeg kommer på at jeg burde tatt et bilde før jeg begynte. Nei, nå fikk jeg lyst til å male litt, gitt!
Apropos ingenting - jeg husker dessverre ikke hvor men jeg hørte om siden Prettypegs, men jeg syns det var så kult! Det er en side som lager kule bein til IKEAs sofaer og senger, som kan pimpe møblene til IKEA og gi de et litt mer spennende uttrykk enn rett fra fabrikken. Sånne ideer - tommel opp!

11 kommentarer:

  1. Resultatet ble utrolig flott! Har pusset opp en del furumøbler selv også + har et bokskap på vent. Det er så lite som skal til :)

    SvarSlett
  2. Superfint ju!! Tänk vad lite färg kan göra!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Veldig vellykka makeover! Enig, før- og etterbilder er artig.

    SvarSlett
  5. Veldig bra. De gamle knottene passet nesten bedre nå.

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint! Det er så fint med grå møbler og det gjorde seg virkelig med hvitt inni skapet:)

    SvarSlett
  7. Det ble kjempefint!
    Flott når man bare kan male litt.
    God helg!

    SvarSlett
  8. Dette skapet ble utrolig flott! Herlig med "litt" makeover!
    Fin helg til deg.

    SvarSlett
  9. Det er bare blevet rigtig godt. Nu dominerer det ikke så meget mere. Men gør mere for rummets helhedsudtryk. Fedt.

    SvarSlett
  10. flot skab. Hvad hedder farven du har brugt

    SvarSlett