mandag 7. oktober 2013

Geometri - IGJEN

Jeg har sydd endel puter nå, det får kanskje være nok for en stund, ihvertfall med de derre trekantene i samme farger. Får heller snart sette igang med julegaveproduksjonen! I år som før skorter det ikke akkurat på planer og ideer, det er vel tiden som blir min største fiende i år. Jeg reklamerte jo så bråkjekt i  januar at jeg var i gang med årets første julegave, men for å si det sånn - så har jeg fortsatt ikke ferdigstilt en eneste en enda. Men nå, skrur av bloggen og på med netflix og satser på å begynne på årets andre julegave, det blir lissom for kjedelig å gjøre ferdig det jeg begynte med for over et havt år siden.
 

 

Forresten, takk til alle dere søte som har kjøpt putene mine gjennom instagram :)

13 kommentarer:

  1. For noen lekre puter!
    Har lenge tenkt jeg skulle sy nye til sofaen i sånne trekanter, men ikke fått gjort det enda.
    Nå ble jeg inspirert, takk skal du ha:)

    SvarSlett
  2. Skikkelig kule puter du lager!
    Hyggelig å endelig se et livstegn fra deg igjen også :-)
    Lykke til med julegavene...
    Mona

    SvarSlett
  3. Stilige puter du syr! Lykke til med julegaveproduksjon:) Tenkte å starte tidlig i år jeg også, men det blir nok et hastverkarbeid på slutten slik det ble i fjor....

    SvarSlett
  4. hvor er det bare nogle flotte puder!

    SvarSlett
  5. Netflix er min beste allierte i julegavelaginga :) Lykke til!
    Putene er forresten nydelige, jeg blir ikke lei av å se på dem!
    Lina

    SvarSlett
  6. Kule puter! Skjønner du blir lei når det blir mange av dem. De som får dem blir nok glade :)
    Du minnet meg på å bynne å tenke på julegaver- ihvertfall de som skal lages.
    Blir nok netflix og noen kreative sysler her også ;)

    SvarSlett
  7. Søren at jeg gikk glipp av de instaputene altså :o) btw, Jeg har nettopp blitt hekta på bisebånd! Har funnet ut av en kjempesmooth måte å fikse begynnelse/slutt mest mulig usynlig på også - om du er interessert er det å begynne å sy 1 cm innpå båndet ved start, sy hele veien rundt puta. Klipp av enden ca 2 cm lengere enn skjøten. Sprett opp sluttenden og klipp tauet der startenden starter. Brett inn stoffet 1/2 cm og overlapp sluttstykket utenpå startstykket, slik som på skråbånd. easy og perfekt :-) ps, så flink du har blitt å sy! Artig å se utviklingen :-)

    SvarSlett
  8. Fina! Påminner mycket om Ferm LIVING.
    http://www.fermliving.com/webshop/shop/cushions/remix-cushion.aspx

    SvarSlett
  9. Hei, Elise :) Siden du ikke selger ting i eplabutikken lengre, kunne du vær så snill å delt med meg hvor du får kjøpt disse ranglekapslene? Jeg er tom og synes ikke det blir like bra ved bruk av boksene i kinderegget da de er så store...

    SvarSlett
  10. Du må bestille vending machine capsules på ebay, det minste du får kjøpt er 100 stk... Det er nokså billig men koster masse i frakt. Lykke til!

    SvarSlett
  11. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett